برگزیدگان جایزه البرز از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تقدیر شدند

‎به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دو دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر به ‌عنوان برگزیدگان نهایی جایزه البرز در سال 1401، معرفی و تقدیر شدند.
‎در آئین اختامیه اعطای جایزه البرز که در تاریخ 28 اردیبهشت در هتل بزرگ ارم برگزار شد، از دو دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر،تقدیر به عمل آمد. آقایان حامد آقا محمدی و احسان بادفر به عنوان دانشجوی نمونه کشور موفق به اخذ جایزه علمی البرز شدند.

‎جایزه البرز که از جوایز با سابقه علمی و آموزشی کشور به شمار می‌آید، همه ساله به برندگانی در سطوح مختلف اعطا می‌شود و مهمترین بخش آن، تقدیر از دانشمندان برگزیده در رشته‌های مختلف است. در جایزه البرز سال 1401، 60 نفر برگزیده شامل شش دانشمند، 53 مخترع و دانشجو معرفی و تقدیر شدند.
‎لازم به یادآوری است؛ بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مردی خیراندیش و نیک‌سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شده که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم طی سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی با حضور مسئولان علمی و کشوری محقق شده است.
تاریخ:
1401/02/30
تعداد بازدید:
1908
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:14
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.