بازدید هیأت رئیسه دانشگاه از پردیس جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان شماره 1 پردیس بین المللی صنایع و معادن دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، جلسه هفتگی خود را در مجموعه مذکور برگزار نمودند.

دانشگاه صنایع و معادن اخیراً بر مبنای مصوبه شورای گسترش وزارت متبوع از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا شده و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار گردید. و با نام پردیس بین المللی صنایع و معادن دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه فعالیت خواهد داد.

دکتر امیررضا شاهانی، رئیس دانشگاه، پس از بازدید از پردیس مذکور در ابتدای نشست هیأت رئیسه دانشگاه ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان شهیدشان گفت: آقای دکتر رئیسی را به عنوان یک سرمایه نظام می دانستیم اما در برابر مقدرات خداوند مطیع هستیم و دعا می کنیم که خدا بابت فقدان ایشان و این مصیبت برکتی در نظام ایجاد نماید و اسباب وفاق بیشتر باشند. این اتفاق شوک بسیار بزرگی بود و همه ما را تحت تأثیر قرار داد.

دکتر شاهانی با اشاره به اثر این شهادت در افزایش وفاق ملی گفت: جالب این بود که طیف کسانی که به ایشان رأی ندادند نیز متأثر شدند. به هر حال هر ایرانی بابت از دست دادن رئیس جمهور تحت تأثیر قرار می گیرد. رئیس جمهوری مثل ایشان را از دست دادن تلخ است، شاید برخی به روش مدیریتی ایشان انتقاداتی داشتند اما روی سلامت و پاک دستی ایشان شکی نبود. شخصیت های مهم در بیانیه های مختلف سلامت نفس ایشان را تأیید کرده اند.

ایشان افزود: پسر شهید امیرعبداللهیان از دانشجویان دکترای ما هستند و برای ایشان هم پیامی تقدیم نمودم. فرزند ایشان بسیار شخصیت ساده و بدور از تجملات آقازادگی است.

 

رئیس دانشگاه در ادامه صحبت های خود ضمن ارزوی مغفرت برای این شهیدان گفت: ان شاءالله این ضایعه با جایگزینی و جانشینی افرادی شایسته به بهترین شکل ممکن جبران شود و خداوند متعال عنایتی بفرماید که این توفیقات و پیشرفتهایی که شروع شده بود ادامه پیدا کنند.

برای این خادم امام رضا که در شب میلاد ایشان به شهادت رسیدند آرزوی رحمت و مغفرت داریم.

دکتر شاهانی در پایان صحبت های خود گفت: ان شاءالله 8 تیرماه 1403 انتخابات ریاست جمهوری را در پیش خواهیم داشت که امیدوارم دانشگاه در این موضوع هم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

در ابتدای جلسه نیز دکتر حسن قاسم زاده مسئول اجرایی سازی روند انتقال دانشگاه صنایع و معادن ایران به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گزارشی از فرایند انتقال و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

در ادامه جلسه موضوعات مهمی از جمله موارد زیر مطرح و بررسی شد:

- احکام بودجه

- گزارش بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه دانش و خوابگاه اندیشه و تأکید به بازدید از خوابگاهها توسط معاونان و مسئولان

- برنامه ریزی برای تعیین بسته ویژه حمایتی و تشویقی از دانشجویان ممتاز

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/03/09
تعداد بازدید:
3738
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:17
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.