بازرس ماده 91 دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به پیشنهاد دکتر امیررضا شاهانی، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و با حکم دکتر حامد کرمی، ناظر ارشد بازرسان ماده 91 و مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات، دکتر امیرحسین مستقیم به مدت 3 سال به عنوان بازرس موضوع تبصره 1 ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد.

دکتر شاهانی ضمن تمجید از عملکرد و منش دکتر مستقیم گفت: به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنا بود شخص مطمئن، متعهد و وظیفه شناسی به عنوان بازرس موضوع تبصره ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه معرفی شود که ما ایشان را معرفی نمودیم که مورد تأیید وزارت مطبوع نیز قرار گرفت.

رئیس دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر مستقیم در مورد ماده مذکور و وظایف بازرس مورد اشاره گفت: این ماده در موضوع جلوگیری از رشاء و ارتشاء در مجموعه های دولتی و از جمله دانشگاه است که حول محور بازرسی در حوزه مفاسد اقتضادی و اخلاقی است.

در ادامه نیز دکتر امیرحسین مستقیم ضمن ارائه توضیحات، با قرائت سوگندنامه ای، تعهد خود را نسبت به اجرای دقیق و بدون اغماض وظیفه محوله اعلام نمود.

در بخشی از این حکم آمده است: « انتظار دارد با جدیت و پشت کار در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه‌خواری و سوء استفاده از مقام اداری) بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی‌طرفی و امانتداری گزارش‌های متقن مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون تهیه و به این دفتر ارائه نمایید.

 

 همچنین دکتر شاهانی رئیس دانشگاه نیز در بخشی از حکم ابلاغی خود به ایشان آورده اند: «امید است ان شاءالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با همکاری سایر مسئولان ذیربط در جهت پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید».

 
 
پایان خبر./ 
تاریخ:
1403/03/29
تعداد بازدید:
2407
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:13
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.