پیام رئیس دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر امیررضا شاهانی، رئیس دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر خم پیام ذیل را صادر نمود:
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر:
الْحمْد للّه الّذی جعلنا من الْمتمسّکین بولایة أمیر الْمؤْمنین و الْأئمّه المعصومین علیْهم السّلام
عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بزرگترین عید آسمانی و یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان جهان است، چرا که در این روز، خداوند دین اسلام را به ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام تکمیل و نعمت خود را بر امت رسول اکرم صلوات‌الله‌علیه و آله، تمام کرد.
عید غدیر، سالروز سپردن مسئولیت رسالت و امانت گران‌بهای ولایت رسول خدا صلوات‌الله‌علیه وآله بر جانشین بر حق اوست، رسالتی که ابلاغ آن به فرموده پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در خطابه غدیر تا روز قیامت بر عهده تمام ولایتمداران و پیروان راستین مولای متقیان علی علیه‌السلام است، آنجا که فرمود: فَلیُبَلِّغِ الحاضِرُ الغائِبَ وَ الوالِدُ الوَلَدَ إلَی یَومِ القیامَةِ...
بنابراین غدیر عید تجدید پیمان و میثاق دوباره با ولایت است.
به همین مناسبت فرارسیدن عید سعید و فرخنده غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را به پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعم از: استادان فرهیخته، همیاران خدوم و دانشجویان عزیز و خانواده های محترم ایشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. و از صاحب غدیر برای ایشان سلامتی، بهروزی و موفقیت های بی پایان مسئلت دارم.
امیررضا شاهانی
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
تاریخ:
1403/04/04
تعداد بازدید:
2072
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.