بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان روز چهارشنبه 20 تیرماه 1403 از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بازدید کرد.


 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با همراهی رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن بازدید از سلف پردیس سیدخندان دانشگاه، پس از استقبال دکتر ابریشمی مقدم رئیس پردیس سیدخندان در محل جلسات دانشکده برق به بررسی وضعیت رفاهی دانشگاه پرداختند.

 

در ابتدای جلسه دکتر شاهانی ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام، پس از ارائه توضیحاتی در مورد تاریخچه دانشگاه، به وضعیت فعلی ساختمانها، پردیس‌های دانشگاه و دانشکده‌ها، خوابگاهها و شرایط تغذیه اشاره و مشکلات و ملزومات لازم را برای رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه تشریح کرد.


 

در ادامه دکتر رمضانیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام در قالب فایلی مبسوط، نسبت به فرایندهای خوابگاهی، اعم از خوابگاههای مجردی و متأهلی، مشکلات و نیازمندیهای دانشگاه در این مورد به ارائه مصادیق و آمار دقیق پرداخت.

رمضانیان در ادامه گفت: برنامه افزایش خوابگاه متأهلی و نیاز دانشگاه برای افزایش خوابگاه مجردی از الزامات دانشگاه بوده و هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوابگاههای خودگردان نیز همواره با تحمیل هزینه های گزاف، بار مالی زیادی برای دانشگاه به همراه داشته اند، بنابراین در سال تحصیلی گذشته و با تمام مشکلات موجود یک خوابگاه خودگردان داشتیم .

معاون فرهنگی ودانشجویی در مورد خوابگاههای متأهلی گفت:خوابگاههای متاهلی دانشگاه در 3 مجموعه خوابگاهی با 22 ظرفیت می باشد.

رمضانیان ادامه داد: با حمایت رئیس دانشگاه حدود 10 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاهها هزینه شد، اما این هزینه کرد در مسیر اضطرار هزینه شد

دکتر رمضانیان با اشاره به نیازمندیهای خوابگاههای دانشگاهی گفت: رفع برخی نیازها اعم از، تعمیرات اساسی، ارتقاء تجهیزات ورزشی و سالنها، افزایش کمی و کیفی و تعمیر و اصلاح سیستم سرمایش و گرمایش و برخی نیازمندیهای دیگر از ملزومات اساسی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

در ادامه دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت:

با اینکه پیشتر دو مرتبه از این دانشگاه بازدید داشتم اما از ابتدای انتصاب دکتر شاهانی علاقمند بودم که مجدداً از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بازدید داشته باشم.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با تقدیر از رئیس و معاون فرهنگی و دانشجویی گفت: از دکتر شاهانی و دکتر رمضانیان، بابت حضور و بازدید مستمر از خوابگاههای دانشجویی تشکر میکنم، این روش قابل تقدیر است. باید عرض کنم دکتر شاهانی خوش فکر و بسیار با اراده است.

گنجی ضمن اشاره به قوانین صندوق، وعده داد تا در چهارچوب قانون از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای رفع نیازهای اعلام شده،از طرف صندوق حمایت شود.

وی افزود: برای عملیاتی کردن، یک خوابگاه که از همه بیشتر مشکلات دارد را مشخص کنید تا پیگیری کنیم که ان شاءالله در 2 ماه تابستان در دستور کار قرار بگیرد.

 

دکتر گنجی گفت: این خوابگاه طوری باید اصلاح و تعمیر شود که حداقل تا 8 سال آینده به مشکل نخورد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویی که در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پذیرفته میشود، انتظار یک دانشگاه خوب و سطح یک کشور را دارد، لذا باید از هر لحاظ در سطح 1 باشد و دانشجو انتظار بجایی دارد. لذا این دانشگاه باید از هر لحاظ بهترین باشد. سازندگان کشور ما دانشجویانی هستند که با این ایده به این دانشگاه می آیند.

در ادامه دکتر گنجی در پاسخ به درخواست حمایت بابت تجهیزات ورزشی گفت: بر اساس گزارشی که دکتر داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان به ما ارائه میکند این موضوع قابل تخصیص است.

 

همینطور دکتر امیررضا شاهانی با اشاره به شرایط برخی دانشجویان کم بضاعت دانشگاه ضمن اعلام حمایت 10 درصدی غذای رایگان دانشگاه، خواستار حمایت صندوق از ایشان شد.

دکتر گنجی نیز ضمن تشکر بابت این خواسته، حمایت خود را در این مورد اعلام نمود.

 

در پایان نیز رئیس صندوق رفاه دانشجویان همراه با رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی از خوابگاه احسان بازدید نمودند.
 
 



 پایان خبر/
 
 
 
تاریخ:
1403/04/20
تعداد بازدید:
2850
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.